lauantai 15. joulukuuta 2012

Rähisevät mummot bussissa


Se on sitten yksi viikko taas takana. Viikon aikana on kerinnyt tapahtua taas vaikka mitä.
Muutamia tapaamisia, koulua, kavereita, yökyläilyä ystävän luona, vaatemalliston kuvaukset ja yhdet juhlat.

Olin torstaina Globe Hopen talvimalliston kuvauksissa.
Olin edellisen yön viettänyt ystäväni luona. Onneksi kaverini asui ihan kuvauspaikan lähellä, koska kuvaukset alkoivat jo seitsemältä aamulla. Muutamien torkkuherätysten jälkeen sain itseni onneksi sängystä ylös.
Mallilta ei sen suurempia tarvita, kuin istumaan maskiin.
Yhdeksän tunnin jälkeen olin sitten valmis lähtemään kotiin. Oli ihana olla mukana kuvauksissa. Kuvia kuvauksista näette, kun ne julkaistaan.

En vaan tajua näitä mun bussimatkoja..
Jäin kuvausten jälkeen odottamaan bussia, joka ei sitten koskaan tullutkaan. Hyppäsin toiseen bussiin, joka oli menossa ainakin meille päin. Jäin myöhemmin matkalla bussista pois ja vaihdoin toiseen bussiin. Matkalla mummot rupesivat sitten räyhäämään, kun kuski oli unohtanut kertoa heille koska he jäävät pois. Bussi oli sitten viisi minuuttia paikallaan, kunnes mummot olivat räyhäten ja kiroillen poistuneet bussista. 45 minuutin kotimatka muuttui sitten kahteen tuntiin. Mietin, että miten niin usein mun bussimatkalla tapahtuu kaikenlaista. 

Ps. Kiitos kysymyksistä. Tällä kertaa ne ovat olleet vähän haastavia. Vielä voitte laittaa niitä tulemaan. Teen huomenna postauksen kysymyksistänne. ;)

Ihanaa viikonloppua!




2 kommenttia:

  1. Mä näin sut tuolla holyyiphop nightissa :) mietin et ois voinu tulla juttelee mut en uskaltanu :D kävelin ainaki miljoona kertaa sun ohi ;)

    VastaaPoista
  2. Eii vitsi! Olisit tullut vaan rohkeasti juttelemaan ;) mutta kiva, että kirjoitit edes tänne :) Hyvää joulua!

    VastaaPoista