sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Terveisia Dubaista


Saavuin aikaisin  perjantaiaamuna  Dubaihin. Mulle iski kova paansarky lentokoneessa, joten uni oli aika vahaista. Onneksi Ride oli mua lentokentalla vastassa ja lahdettiin nukkumaan.

Aamupaivalla lahdettiin syomaan aamupalaa Dubai Malliin. Soin pannareita siirapin kanssa ja iso annos hedelmia ja joqurttia.  Myohemmin perjantai-iltana lahdettiin ulos istumaan iltaa.

Juhlittiin eilen meidan kaksi kuukautispaivaa. Kuvia Buddha Barista.
















Ride oli aikaisemmin tilannut kakun meille. Miten taynna yllatyksia mun kulta on. <3

5 kommenttia:

  1. awwws!!! every man should do that for their women! söpöä:)) toivottavasti sulla on hauskaa siellä!:)

    VastaaPoista
  2. Lähdit sä sinne jonkun miehen perään jonka tapasit sun viime lomalla?:)

    VastaaPoista
  3. öööö, en ole ennen tiennyt että ihan 2 kuukautista yhteisoloa juhlitaan kanssa..

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Olen samaa mielta. ;) Pakko myontaa, etta olen ollut tosi tyytyvainen lahtooni.

    Anonyymi: En lahtenyt. Olen tapaillut hanta jo viime kesana. Olemme kummatkin Suomesta.

    Anonyymi: Mun mielesta mita vaan voi juhlistaa, jos se on erityista pariskunnalle.

    VastaaPoista
  5. olette kaunis pari ja ihanaa että osaatte nauttia yhdessä olosta noin täysillä! <3 Saanko kysyä kauan olette ns. virallisesti olleet yhdessä? paljon onnea teille tuklevaan, olette ihania yhdessä! Terkuin, Charlotte

    VastaaPoista