keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Syntymäpäivät

Mulla oli nyt maanantaina syntymäpäivät. Siskoni oli kieltänyt mua illallla nousemasta aamulla aikaisin ylös. Menin nukkumaan vähän myöhemmin, jotta en varmastikkaan heräisi liian aikaisin. Heräsin aamulla siihen, kun siskoni ja kaverini lauloivat mulle onnittelulaulun.
Keittiössä odotti yllätysaamiainen. Tytöt olivat paistaneet lettuja ja laittaneet kynttilöitä pöydälle. 
Olin todella iloinen ja otettu yllätyksestä. Vitsi että mulla on ihania ystäviä! <3





Lähdettiin myöhemmin illalla muutaman kaverin kanssa syömään Vapianoon ja sieltä vielä lasilliselle. Nyt vielä odottelen synttärijuhliani. 









Lähden muuten pian matkalle Losiin. En kerro koska, mutta sitten näette. Toivottavasti saan mahdollisuuden postailla teille matkalta. Odotan jo innolla matkaa! :)

2 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla muokkaat instagram kuviasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan Afterlight -ohjelmalla. Se ollut tosi hyvä. Suosittelen! ;)

      Poista