maanantai 15. lokakuuta 2012

Maiharit ja tyyli

Siskoni osti muutama viikko sitten uudet maiharit. Aluksi mulla oli vähän ristiriitainen fiilis niistä, mutta kokeiltuani niitä jalassa, ihastuin!
Mitäs tykkäätte? ;)



Mun tyyli vaihtelee melkein päivittäin. Musta on ihanaa leikkiä vaatteilla ja kokeilla aina jotain uutta. Joskus se ei ole mun juttu, mut ainakin tuli kokeiltua. Eikö niin ;)
Useimmiten mun pukeutuminen on hyvin klassinen, mutta nyt olen halunnut vähän rikkoa sitä.
Olen kasvattanut hiuksiani takaisin pitkäksi nyt kaksi vuotta, mutta nyt viimeisten viikkojen aikana mun mielessä on kummitellut vähän lyhkäisempi ja tummempi hiusmalli.
Tässä esimerkki kuvia siitä.


Aina pienenä kasvatin hiukseni pitkäksi ja sitten taas halusin vaihteeksi leikata polkan. Näyttävästi en ole päässyt siitä eroon. :D
Mitä olette mieltä leikkauksesta? Mielipiteitä teiltä ;)

4 kommenttia:

  1. Oot rohkea, kun uskallat muuttaa tyyliäsi! Tykkään tosi paljon Cheryl Colen ja Selena Gomezin hiustyylistä. Uskon, että sopisi sulle, kun sulla on jo entuudestaan suorat hiukset.

    -K-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei siisti kuulla! Tykkään heidän hiusmallista myös. Vielä vähän mietiskelen haluanko vielä kasvattaa/ pitää pitkää tukkaa tai vaan repästä ;)

      Poista
  2. Kivoilta näyttää noi hiusmallit! Varmasti sopii noista mikä vaan sulle! Mulla aivan sama hommeli..haluis taas lyhentää, kun on just saanu kasvatettuu.. :D Mut vaihtelu virkistää. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Vaihtelu tekis ihan hyvää! ;) pakko kyllä jotain tehdä, mutta katsotaan mihin päädyn. :D

      Poista