tiistai 2. lokakuuta 2012

Fuck it's monday

Niin kuin sanotaan, että fuck it’s monday, niin mulla tosiaan oli sellainen maanantai..

Menin eilen aamulla normaalisti kouluun ja koulun jälkeen näin mun ystävää. Lähdettiin kahville ja vähän myöhemmin mulle iski kova pääkipu. Jätin iltaopinnot pois ja lähdin kotiin lepäämään.

Bussi oli täynnä ja sain itselleni just istumapaikan. Mun edessä istui mies, joka haisi pissalle ja mun yläpuolella oli neljä reikää katossa, josta tippui vesipisaroita joko mun päähän, nenälle tai reidelle. Pääkipu oli siinä vaiheessa ihan tajuton ja bussimatka ei kyllä yhtään helpottanut sitä.. vaan pahensi.
Pääsin sitten lopulta kotiin ja sain otettua vihdoinkin lääkettä. Puin päälleni veljeni ison hupparin, heitin hupun päähän ja kävelin asuntoa ympäri kädet taskussa. Siskoni ihmetteli “mitä ihmettä sä teet” mutta jostain syystä kävely auttoi pahaan oloon.

Aamulla 12,5 tunnin yöunien jälkeen lähdin Yumin kanssa lenkille metsään. Nyt olo on taas hyvä.



 











 Löysin jonkun ikivanhan pyörän metsästä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti