maanantai 11. kesäkuuta 2012

Kuulumisia


Muutama paiva on mennyt tassa aika hissukseen kotosalla, ostoksilla, ulkona syodessa, sairastellessa ja sairaalassa jne. 



SHOPPAILUA 

Olin tottakai sit unohtanut kaikki hiuslaitteet ja hiusaineet kotiin, kun lahdin Dubaihin.
Kavin ostamassa viime viikolla hiustenkuivaajan, kihartimen ja suoristajan. Sen lisaksi suoja-aineen ja hiuslakan hiuksille. 

Nyt saan taas laitettua hiukseni kauniisti. 







VIETTAMAAN ILTAA ULOS

Ridella oli viime lauantai vapaata toista, joten lahdettiin istumaan iltaa ulos. Riden ystava Acke tuli kans mukaan. 




Mmmm, smoothie oli TOSI hyvaa!!




Kerroin teille aikaisemmin, etta sain rakkulat jalkoihin mun kahden tunnin lenkista. Menin viela seuraavana paivana kuntosalille laastarit rakkuloissa ja se ei varmasti tehnyt hyvaa mun jaloille. 
Ne oli pahentuneet niin paljon, etta nukkuminen ja kaveleminen oli hankalaa. 
Lahdin sit eilen illalla kaymaan sairaalassa. Sain laaketta jalkoihin ja siteet niihin. 
Yolla, kun tulin kotiin takaisin sain poikaystavaltani naurut jaloistani. Olin kuulemma saalittava, kun menin tan johdosta sairaalaan. Mua ei kylla kipujen vuoksi enaa naurattanut. :D

Tiedossa EI urheilua, EI uimista. KIVA! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti