keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Emirates Towers



Kuvia mun eilisesta paivasta Emirates Towersissa.












En muista milloin viimeeksi olisin syonyt Makissa. 
Vitsi, etta kasvishampurilainen maistui!!! Mmm.













Going Home.



Dubain metrosta loytyy naisille ja lapsille oma tila, jossa vartija pitaa hyvaa huolta siita, etta yksikaan mies ei loydy naisten puolelta.

Mulle on oikeastaan ihan sama kummalla puolella matkastan, joskus on ihan kiva olla miesten puolella, kun ison nais lauman keskella. 



Meidan uima-allas on ollut kiinni viikon ja viela seuraava viikko tiedossa. Kiva! :D

Nyt siis lahto rannalle! Ihanaa paasta taas uimaan. Varsinkin, kun haavat jalassa ovat jo parantuneet.

Hauskaa paivaa kaikille! ;)

1 kommentti:

  1. nää sun dubai -postaukset on ihania! olin siellä viime vuoden toukokuussa ja voi että kun tykkäsin paikasta. haluaisin kysyä tosta sun pukeutumisesta kun kuvista päätellen käytät ihan yleisillä paikoillakin hihattomia paitoja ja polvet näyttäviä alaosia. silloin kun itse olin siellä en olisi voinut kuvitellakaan pukeutuvani muuhun kuin olkapäät ja polvet peittäviin asuihin. tuntui että minua siltikin tuijotettiin todella paljon mutta se saattaa toki johtua siitäkin että mulla on vaalea pitkä tukka ja olen muutenkin vaalea. eli siis onko se ihan ok pukeutua kuten pukeudut? enkä siis tarkoita tätä yhtään pahalla :) toivon pääseväni vielä lähivuosina dubaihin!

    VastaaPoista