keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

You make me feel like a million bucks

Vietin tänään ihanan päivän hyvän ystävän ja tädin kullan kanssa.

Benjamin on vaan niin mieletön. En koskaan saa siitä tarpeekseen.
Beni tietää kuinka “iskeä” tyttöjä. Pahoin pelkään, että Benistä tulee isona sydäntenmurskaaja.



Ollaan Mariamin kanssa tutustuttu samassa työpaikassa. Mariamista on tullut mulle tosi läheinen. Hyvän ystävän tunnistaa siitä, kun voit jakaa asioita, tiedät että voit luottaa toiseen, saat aina suoran ja rehellisen vastauksen ja kun ei yksinkertaisesti ole mitään sanottavaa, voit vaan olla. <3


Miten voit sanoa ei, kun katsot näitä suloisia silmiä.




Muistakaa size doesn't matter!

 Käytiin Mariamin kanssa aikaisemmin päivällä syömässä sushia. 

8 kommenttia:

  1. no on kyllä söpö poika toi beni! :) mäkin oon varma että se tulee olemaan sydämmien vallottaja, ei se niitä murskaa!!!

    (tosin koolla on väliä toisin ku kuva sanoo! tiedän sen puuhista mun boifrendin kanssa ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen samaa mieltä. Uskon, että Benistä tulee sydämien valloittava. Tätinä pidän huolen, että tyttöjä kohdellaan hyvin. :)

      Poista
  2. Ihan mahtava kuva toi "size doesn`t matter" :D Vitsi mikä nappisilmä-hurmuri!

    VastaaPoista
  3. Kerrassaan hieno blogi! <3 Kuvat ovat todella kauniita - jotenkin onnistuvat vangitsemaan hyvän fiiliksen.

    Saako udella, minkä ikäinen olet ja opiskeletko jotakin alaa?

    Olen koukussa! :)

    VastaaPoista