tiistai 3. heinäkuuta 2012

Ajatuksia

Elossa ollaan..

Tuntuu kuin olisin ollut viikon jossain kuplassa. En ole ollut pahemmin kotona, joten postailut tänne on jäänyt vähän vähäisemmäksi. 
Aloitin viime viikolla taas työt Mangolla. Oli ihana fiilis päästä taas työelämään. Vaikka loma ulkomailla on aina yhtä ihanaa, niin jossain vaiheessa rupeaa kaipaamaan taas niitä arjen asioita. 

Olin eilen mun kaverin kanssa Espalla jätskillä. Kerkesin just ja just astua ulos kioskilta, kun lokki nappas mun pehmiksen. Vohvelitöttörö oli ainut, joka jäi mun käteen.
Mua samaan aikaan ärsytti, mut en voinut olla nauramatta. Nauroin niin paljon, että kumarruin alaspäin ja osuin kaverini jätskiin. Sain otsaani suklaajäätelöä ja en taaskaan voinut olla nauramatta mun tunaroimiselle, joten mun otsassa oleva jätski oli sit lopulta mun kaverin paidassa. :D

Käytiin illalla katsomassa mun kavereiden kanssa video "ihmiskaupasta". Video oli tositarina ihmisistä, jotka möivät itseään rahasta. Videossa he kertoivat millaista se elämä on. Miehiä, jotka ostavat seksiä ja miehet, jotka välittävät naisia.
Kuvat niistä naisista, jotka elivät sitä elämää sai todella tunteet pintaan. Heidän kasvoista oli hävinnyt elämisenhalu. Haavat kasvoissa ja rikkinäinen sydän.



Tässä muutama kuva kynsien koristeluista. 






Hullaannuin näihin French Tip Stickereihin jo aikaisemmalla matkalla Dubaissa. Ostin niitä muutaman vielä lisää.  


Nauttikaa aurinkoisesta päivästä! Mulle iski flunssa. Ei muuta kuin lämmintä juotavaa ja lääkettä. :)





4 kommenttia:

  1. Mistä pystyis katsomaan koko tän dokumentin?

    VastaaPoista
  2. Siis mulle on kanssa käynyt vastaavan lainen jätskijuttu!! että oli noloa :) I feel you sista, ihan hirveetä tajuta että nauraa ihmisten keskellä itsensäkuoliaaksi asti.

    Mutta hienoa että oli muuten hyvä pävä.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Jos olet kiinnostunut näkemään koko videon, niin tässä on pari osoitetta, josta pääset eteen päin. :)

    http://sexandmoneyfilm.com/

    tai facebookista sex and money @ SUHE

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Silloin kun elämässä tapahtuu pieniä haavereita ja ne saa sut nauramaan. Se on parasta! ;) Onneksi sain uuden jätskin, etten jäänyt tyhjin käsin.

    VastaaPoista