maanantai 11. marraskuuta 2013

Isänpäivä

Huh kun on vierähtänyt aikaa viimeisestä postauksesta.. 
Olen ollut koko viikon saikulla, kun sairastuin angiinaan viime tiistaina. Olin niin kipeä etten jaksanut postailla teille mitään, vaikka olisin halunnut kuluttaa aikaani ja kertoa teille ajatuksistani. Sairaslomapäivät menivät kotona nukkuen, ja katsellen leffoja ja sarjoja.  
Nyt kun olen vihdoinkin terveenä, niin koitan postailla teille useammin. Jos teille tulee ajatuksia/ideoita postauksiin, niin niitä voi laittaa mulle kommentteihin. Muutenkin kaikki teidän positiiviset kommentit ovat olleet aina niin ihania, kannustavia ja piristäviä. Niistä tulee aina kiva fiilis! Kiitos siitä! <3

Isänpäivä

Kokoonnuttiin tänään perheeni kanssa Hard Rock Cafehen viettämään isänpäivää. Syötiin, naureskeltiin ja vaihdettiin kuulumisia yhdessä. Olemme perheenä tosi sosiaalisia, positiivisia ja humoristisia. Meillä on aina ihan superhauskaa, kun olemme kaikki koossa. 
Ruoan jälkeen käytiin vielä pienellä kävelyllä. 

Rakastan mun perhettä, rakastan mun isää. 
Hyvää isänpäivää vielä daddy! <3





Jokaiselle isälle tarjottiin kakkukahvit isänpäivän kunniaksi. Se oli musta Hard Rock Cafelta hieno ele. Se varmasti ilahdutti monta isää. 

Olemme pienestä lähtien askarrelleet toisillemme aina itsetehtyjä kortteja. Askartelen usein niitä myös ystävilleni. 
Musta on ihana käyttää luovuutta ja osoittaa sillä samalla välittämistä. 


Kaunis ja suloinen äitini <3


Toivottavasti teillä kaikilla oli ihana isänpäivä!
Lämmin halaus ystäville ja ihmisille, joiden isät eivät ole enää paikalla <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti