perjantai 14. kesäkuuta 2013

Mun perus arki on oikeastaan aika jees

Olen saanut kommenttia siitä miten harvoin postailen nykyään. Pahoittelut siitä!
Olen aina halunnut panostaa hyviin ja laadukkaisiin kuviin ja jos kamera ei ole lähtenyt mukaani tai päivästäni ei ole ollut pahemmin mitään kerrottavaa, niin en ole halunnut tehdä ns. "turhia postauksia"
Toisaalta taas jos ajattelee, niin eihän jokainen päivä voi olla yhtä juhlaa ja suuria tunnelatauksia. Ne hauskat kivat jutut syntyy niistä arjen pienistä asioista. 

Mun perus arki on oikeastaan aika jees! Menen nukkumaan usein aika myöhään, koska haluan ottaa kaiken irti päivästä. Laitan aina illalla herätyksen aamuksi, vaikka mulla olisi vapaapäivä. Muutaman torkkuherätyksen jälkeen pakotan itseni nousemaan ylös.
Olen ihminen, joka tykkää mennä ja touhua. Haluan saada päivän aikana mahdollisimman paljon aikaiseksi. Viihdyn paikoissa missä tapahtuu, missä on ihmisiä ja ohjelmaa. 
Pidän erityisesti aamuista, koska se on uuden päivän alku ja voit itse valita miten päiväsi aloitat. Suosittelen jättämään sen "väärän jalan" sänkyyn ja nousemaan oikealla jalalla ylös, heh heh.  
Panostan usein aamupalaan, koska se on päivän tärkein ateria. Mitä värikkäämpi ja isompi aamupala, niin sitä parempi! 
Pakkaan tavarani usein vasta aamulla. Sen johdosta saan juosta aina kissojen ja koirien kanssa etsimässä tiettyä tavaraa. Se on huono tapa, josta olen alkanut päästä eroon. Vanhempieni luona asuessani sain kuulla siitä usein. Se ei vaan jostain kumman syystä uponnut mun aivonystyröihin. 
Onneksi uusi asuntomme on tarpeeksi tilava, joten jokaiselle tavaralle löytyy oma paikkansa. 
Vaikka päivä olisi kuinka kiireinen, niin haluan tavata kavereitani päivittäin. Teen paljon asioita spontaanisesti. Jos idea on hauska, niin sytyn kyllä helposti. Se on jollain tavalla mun vahvuus. Osata heittäytä rohkeasti. 

Kolmas yö uudessa kodissa.. Saatiin viime tiistaina kaikki huonekalut uuteen asutoon. Vielä asunto ei ole täydellinen, koska edessä on keittiön uudistus ja asunnon maalaus. Niin kuin hyvä ystäväni sanoi tänään, että "kaikki hyvä tulee aikanaan" ja niin tuleekin!
En vieläkään tajua miten hyvin kaikki asiat ovat järjestyneet. Ihan kuin joku ohjaisi palojani palapelissä.

Pienen tauon pitäminen "blogimaailmasta" on avartanut ja opettanut mulle asioita itsestäni. Tiedän nyt paremmin mitä blogistani haluan ja en ota sitä enää niin vakavasti.

Kiireen takia on tullut syötyä normaalia vähemmän. Vihdoinkin heräsin aamulla ilman turvotusta. Löytyhän ne pienet vatsalihakset sieltä, heh.



Tiedossa hauska viikonloppu! Toivottavasti myös teillä kaikilla! 
Ollaan yhteydessä.. jo toivottavasti pian! 

3 kommenttia:

  1. Onnea uudesta asunnosta :) Olisi mahtavaa saada postaus siitä kuvien kera?? :) + se sun lauluvideo häistä, tai jostain lauluharjoituksista :)

    VastaaPoista
  2. Mukavia päiviä uudessa asunnossasi.

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus. Mielestäni vain tuo kulmakarvatyyli ei sovi sinulle, se on liian paksu ja pyöreä muoto.. Sinun kauniille ja tyylikkäille kasvoillesi sopisi särmikkäämpi muoto kuten esim tässä: http://images.totalbeauty.com/uploads/editorial/my_beauty_life/megan-fox-MAIN-L.jpg

    Blogistasi erityisen hyvän tekee ihanat värikkäät kuvat!

    VastaaPoista