sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Olin kuin puristettu sitruuna


Viimeinen viikko ennen joulua on ollut tosi kiireinen. Aloitin kuntosalitreenit taas noin vuoden tauon jälkeen. Seuraavana päivänä lihakset osasivat kyllä muistuttaa siitä etten pitkään aikaan ole treenannut.
Oltiin Sharonin kanssa torstaina katsomassa Swedish House Mafian konserttia Hartwallilla. Voit lukea illasta lisää täältä -> SHM
Olin saanut aikaisemmin viikolla jo flunssan ja meidän tanssiminen, riehuminen ja huutaminen konsertissa ei kyllä yhtään edesauttanut mun oloa.
Olin ystäväni kanssa eilen auttamassa yhdessä juhlassa. Musiikki soi kovalla ja ihmisiä oli paljon paikalla. Seuraavana aamuna heräsin ystäväni luota ja ääneni oli kuin “tupakkamummolla”. Olin kuin puristettu sitruuna, jolta oltiin imetty kaikki voimat kehosta.

Tuotiin joulukuusi tänään sisälle. Meillä on ollut perinteenä se, että koristelemme sen aina jouluaattona. Äiti oli laittanut kuuseen tänään jo valot ja muutaman koristeen esille.
Joka joulu monissa kodissa pidetään kunnon joulusiivous, niin myös meilläkin. Olotilan takia tuli välillä vähän lintsailtua kotitehtävistä. :D
















Mun mielessä pyörii lause Ostos-TV:stä: “Eikä siinä vielä kaikki.” :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti