maanantai 12. maaliskuuta 2012

Väriä iholla väriä munassa

Koristelin pääsiäismunia jo vähän etukäteen. Tulen takaisin matkalta vähän ennen pääsiäistä, joten on kiva, että kotona odottaa koristeltuja munia.
Rakastan askartelua, maalaamista ja piirtämistä. Se on mulle kuin terapiaa. Maalaamiseen on helppo purkaa tunteita. Askartelussa voi unohtamaan hetkeksi päässä pyörivät asiat, ja piirtäminen on ollut mulla aina fiilistelyä jostain.

Mikä on ollut sun tapa purkaa tunteita? :)


















4 kommenttia:

  1. Ihanan värikkäitä ja kimaltelevia! Ihailen aina niitä, jotka jaksavat askarrella ja ovat taiteellisia.

    Treenaaminen on mulle terapiaa. Ihanaa purkaa tunteita/ paineita treenatessa.

    VastaaPoista
  2. Todella kauniiita!! :) Waude.

    VastaaPoista
  3. Ihania pääsiäisaskarteluja ! Mä tykkään kanssa askarrella, mutta kyllä mulle parasta terapiaa on neulominen (olen kaiketi terapian tarpeessa, koska neulon lähes päivittäin), musiikin tekeminen (se on kuin kirjoittaisi syvimmät tunnot paperille ja sen jälkeen laulaisi sen kaiken ulos) ja kunnon treeni, sellainen treeni että jalat huutaa armoa.

    VastaaPoista