sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Äidin hoivassa

Kuulumisia viikonlopulta..

Perjantaina kuvattiin yksi mainos Sokos Hotellille. Olin siellä mukana. Aloitin päivän normaalisti koulun penkiltä ja sieltä jatkoin matkaani Sokokselle maskiin. Lopulta päästiin aloittamaan kuvaukset. Kuvaustilanteissa sain nauttia erilaisia juomia ja ruokia, sekä improvisoida ja leikitellä. Mitä useammin tiettyä “tilannetta” kuvattiin, niin sitä luontevammin se aina meni.
Parin tunnin kuvausten jälkeen jatkoin matkaani kotiin. Muutama kaveri tuli mun luokse kylään ja aloitettiin rento leffailta. Sain myös illan aikana kuulla ihanan uutisen ystävältäni. Se on vielä salaisuus..

Tultiin siskoni kanssa eilen tänne vanhemmilleni viettämään viikonloppua. Siskoni oli eilen vähän levottomalla tuulella ja ajatteli tehdä mulle pienen kepposen. Hän kuvasi kännykällä videon, kun hän heitti vedet mun housuille. En osannut muuta kuin nauraa. Paremman videon siskoni sai siitä, kun hän kuvasi mua kun suutuin.

Oli kiva poiketa taas kotona!





8 kommenttia:

  1. Oot aivan super kaunis ja sun kasvon piirteet on aivan upeat!! Vaikutat ihanalta ihmiseltä ainakin sun blogin kautta! :)

    VastaaPoista
  2. apuaa mikämikä salaisuus ;)??! PS. laita se video tänne ku sun sisko heittää sitä vettä haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. :D se on salaisuus vielä. ;) Katsotaan jos viitin laittaa videon tänne. :D

      Poista
  3. moi! ;) löysin sun blogin ku googletin sun nimee.. rupes yhtäkkii mietityttään et mitähän sä touhaat nykyään ku et enää salkkareis oo? -salainen ihailia <3-

    VastaaPoista
  4. Hei hei! :) Opiskelen ja käyn töissä. Teen nykyään satunnaisia kuvauksia ja pidän blogia. ;) Kiva kun kirjoitit! Jatka ihmeessä! :)

    VastaaPoista
  5. Ooks sä ollu salkkareis?!
    Millon ja mitä esitit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Olen ollut Salkkareis muutama vuosi sitten. :) Näyttelin roolia Venla Salo.

      Poista